Jobba på kontoret
Hello, vad roligt att du har hittat hit!
Ett bolag är ingenting utan sin personal och personalen är det absolut viktigaste vi har. Addita är ett snabbt växande företag med målet att revolutionera bemanningsbranschen och vi söker alltid efter engagerade och affärsfokuserade människor som vill vara med och göra den resan med oss.
Är du orädd, engagerad och handlingskraftig? Kan du bryta ny mark, få saker att hända och ser alltid möjligheter framför problem? I så fall vill vi gärna träffa dig för att prata mer om våra olika roller på Addita.
Inom vårt tjänsteerbjudande finns bemanning och rekrytering, skräddarsydda helhetslösningar, outsourcing samt system för schemaläggning och bokning av personal. Vi har verksamhet främst inom affärsområdena kontor, lager och service varav event är en stor del av våra serviceuppdrag och vi hjälper våra kunder med allt från årslånga uppdrag och vikariat till korta bokningar som sker i sista sekund.
Addita som arbetsplats
På Addita blir du en del av ett innovativt bolag som drivs av möjligheten att får vara med och förändra en traditionell bransch. Vi älskar service, innovation och smarta lösningar.
Vi är ett dynamiskt företag där innovation ligger i själva kärnan av det vi gör. Hos oss får du möjlighet att arbeta tillsammans med drivna personer som varit med och byggt något från grunden samt har en förståelse för vad som krävs för att skala upp en verksamhet snabbt. Du kommer att få vara delaktig i arbetet att etablera Addita ordentligt på bemanningskartan och för rätt person finns det goda möjligheter att vara med att och lansera Addita globalt.
Kombinationen teknik och hjärta
På Addita arbetar vi framförallt med service, männiksor och relationer. Till det kopplar vi sedan teknik för att effektivisera arbete, reducera manuella processer och säkerställa att rätt person alltid får rätt förfrågan i rätt tid. För våra kunder innebär det en helt ny möjlighet att få snabbare tillsättning, mindre admin och träffsäkrare leverans. På konsultsidan bidrar till tekniken till att konsulterna alltid får relevanta förfrågningar, inom önsvärda omården när de faktiskt kan jobba och då alla profiler uppdateras automatiskt efter avslutade uppdrag kan vi säkerställa av konsulterna alltid får de förfrågningar som är mest aktuella för just dem.
Vilka jobbar hos oss?
På Addita utgår vi alltid från människor och dess potential. Vi är starkt övertygade om att personer med rätt vilja och inställning kan komma hur långt som helst och vi lägger mycket energi på att hitta, lära upp och utbilda människor för att ge dem möjlgihet att bli så bra de bara kan.
Det är männsikorna med den rätta viljan som kan göra skillnad på riktigt och för att få fram människors potential till fullo har vi utvecklat en rad olika trainee-program, utbildningar och praktiska kurser där det finns möjlighet för medarbetare att komplettera sin kompetens för att kunna ta sig an en stärre bredd av uppdrag.
Vårt team på kontoret består av erfarna säljare, rekryterare och produktutvecklare som alla brinner för det vi gör, älskar Scale-up tempot och är fast beslutna om att våra tjänster kommer att revolutionera flertalet branscher, precis på samma sätt som systerbolaget DigitalTolk har revolutionerat språkbranschen. Uöver ovan funktioner har vi ett helt gäng på koncernnivå som ansvarar för marknad, HR, Ta, finance m.m. Det finns med andra ort ett stort härligt gäng att äta lunch med på kontoret!
REKRYTERINGSPROCESS
Är du nyfiken på att veta mer om hur det är att jobba hos oss? Till höger här hittar du våra lediga tjänster och samtliga går att söka på ett enkelt sätt, svara på några enkla frågor och det är självklart helt frivilligt om du vill bifoga ditt CV eller ej. Finns det inga lediga tjänster som passar dig just nu så går det bra att connecta med oss via samma länk så får ni automatiskt mail när vi lägger ut nya tjänster.